Banner cycler

Rustbehandling ovenpå PAVA

Alt mellem himmel og jord, men hold det sobert og frit for politik...

Redaktør: Bestyrelsen

peterkj
ULTRA EXTREME SAAB FREAK

Rustbehandling ovenpå PAVA

1. feb 2007, 13:55

Jeg har nyligt købt en bil som for to år siden blev behandlet hos PAVA.
Dem har jeg læst meget dårligt om og vil derfor nødigt bruge dem igen.

Er mest indstillet på at bruge Dinitrol i Hobro.

Syntes bare jeg kan huske at have læst herinde, at en slags rustbehandling ovenpå en anden ikke er godt.

Med andre ord. Hvad skal jeg gøre??

Kaas
Bestyrelsen
Kontakt:

1. feb 2007, 15:19

Hej Peter.
Jeg har et telefon nr. som du kan ringe til, han hedder Niels og er rigtig flink og dygtig. Ham kan du få en "rigtig" pris ved. Jeg sender lige en sms til dig.
MVH Lars Kristensen
Brugeravatar
svenT16
SAAB-MANIAC

1. feb 2007, 19:56

jed synes at det evige spørgsmål med hvad er bedst, det ene produkt frem for det andet, osv.... plejer at være en udmattende kamp, med mindst 4-5 fronter der holder stejlt på deres.
jeg synes mere at man skulle koncentrere sig om produktet er kommet ud i alle kroge hjørner og de steder hvor man ikke lige kan se med det blotte øje.
havde en lidt kedelig oplevelse med dinitrol i silkeborg. det så alt sammen meget fint ud, til at jeg skulle skifte en pære på blink foran. på min og900 der hvor man ikke kunne se var den tør og havde aldrig set skyggen af undervogns behandlind/ hulrum. konklusion produktet er ikke bedre end fyren der sprøjter det på.
MVH. Sven T.
Bilhistorik. Nuværende 9-3 ss 08.
Porsche 911 - 74
Tidl.
99 årg 79
99 årg 81
Og900 aero. (006'eren) årg 87.
9K Aero fra 95

med-lem nr 115 skd..
SGT
SAAB-MANIAC

1. feb 2007, 20:04

Hej Peterkj.

Jeg kan til en oplysning fortælle at PAVA centret i Hobro, har fået ny ejer.

Den tidligere ejer kendte jeg lidt og han var en kedelig type, man ikke kunne stole på.

Feks. kunne man hos ham købe løse produkter uden kvittering, det kan man ikke ved den nye.
Der er rene linier.
SAAB är bra!
9000CC 2.0I 1987 hvid, sommerbil
9-5 2.0t Sedan 2001 metal, vinterbil
9-5 2.0t Sedan 1999 sølv, nysynet
9-5 2.0t Estate 2005 metal, nysynet
Brugeravatar
Edwins
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Kontakt:

1. feb 2007, 20:29

Jeg så gerne at mine SAAB'er var blevet kørt til Wolfsburg, nøgne, på blokvogn og fået deres tjære dernede hos VW.

Har set Polo modeller som bare ikke vil lade deres tjære bukke under for det danske saltsvineri. Har set SAAB af samme alder, hvor en baby kan puste det af og hvor det hænger i guirlander, tørt og sprødt under bilen.

Ret beset og objektivt set har jeg set for meget af dette

Billede

i en bil, fremstillet til vores klima, som jo var ret dyr da den var ny og hvor der andre steder absolut ikke er sparet på kvaliteten og kravene til stor holdbarhed.

Talt i timer har jeg lavet langt mere rustarbejde og bekæmpet rust, end jeg har lavet mekanik. :shock:
En rigtig bil har langsliggende motor.

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Med lem nr. 262

Tilbage til "Off Topic !!!"