Hej med jer
Nå, måtte lige ind og tjekke det der nanofis ud. Og når jeg siger fis, mener jeg det faktisk overhovedet ikke!
Har ikke sat mig 100% ind i det, emn jeg husker et foredrag jeg har været til, hvor indtrykket var, at nanoteknologi er fremtiden. Med det i mente, er nedenstående site helt sikkert en udforskning værd.
http://www.nanocover.dk/produkter/auto.html
Det må der da være muligheder i?!
Døm selv...
Snarlige forårshilsner,
Christian
Nanotec!
Redaktør: Bestyrelsen
- rene
- SAAB-PSYCHO
Jeg har godt nok aldrig prøvet nanotec...men jeg bruger et produkt der danner en polymerfilm på ruden, og det kan kun anbefales...
Udsynet i regnvejr er mange gange bedre, og ved kørsel fra ca 80km/t og opefter behøver man stort set ikke bruge sine viskere...det blandes med vand og hældes i sprinkleren, så det er væsentlig nemmere at bruge end nanotec...
Udsynet i regnvejr er mange gange bedre, og ved kørsel fra ca 80km/t og opefter behøver man stort set ikke bruge sine viskere...det blandes med vand og hældes i sprinkleren, så det er væsentlig nemmere at bruge end nanotec...
Vacuum sucks!!...

- tono
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Har kørt med Nano på forruden og det virker fantastisk, MEN jeg det "viskes" alt alt for hurtigt af igen trods at jeg har fulgt anvisningen meget nøje - har prøvet det på to SAABer med samme resultat
(er det ikke noget med, at Nano er noget lo... set med miljø briller)
(er det ikke noget med, at Nano er noget lo... set med miljø briller)
.. fra en tid, hvor SAAB fremstillede biler.
- Gundestrup
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Jeg har netop fået nanocover ind ad døren for et par dage siden med posten. Jeg har købt til badeværelser, tekstiler og autoglas.
Vores ende brusekabine har jeg allerede behandlet og det virker fint på blandingsbatteriet og fliserne. Bilernes ruder har jeg endnu ikke fået behandlet da instruktionen siger at udetemperatureren skal være over +5 grader. Regner med at få bilruderne behandlet i løbet af næste uge da vejrudsigten siger stigende temperaturer og jeg skal gerne vende tilbage med erfaringer.
Jeg har netop fået nanocover ind ad døren for et par dage siden med posten. Jeg har købt til badeværelser, tekstiler og autoglas.
Vores ende brusekabine har jeg allerede behandlet og det virker fint på blandingsbatteriet og fliserne. Bilernes ruder har jeg endnu ikke fået behandlet da instruktionen siger at udetemperatureren skal være over +5 grader. Regner med at få bilruderne behandlet i løbet af næste uge da vejrudsigten siger stigende temperaturer og jeg skal gerne vende tilbage med erfaringer.
MB E220 CDi mit 186HK und 400Nm
Kawasaki ZX9R
Tidligere:
9K 2.3i
9K 2.3T CSE
NG900 2.0T SE
Kawasaki ZX9R
Tidligere:
9K 2.3i
9K 2.3T CSE
NG900 2.0T SE
- Casper_Ankersen
- SAAB-MANIAC
- Kontakt:
Kan ikke lade være med at tænke på den der nano reklame der kører i tv hvor de hiver en sofa ned i en balje rød saftevand og trækker den op igen. undres over hvorfor det er gennemsigtigt det der løber af sofaen da den er kommet op af baljen!!!
Mvh Casper medlem no. 501
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
- christian-bp
- EXTREME SAAB FREAK
Har været med til at tøre det på ruderne på en BMW, det virker stadig fint. Fik at vide at det havde en leve tid på to år, og det blev tøret på weekenden efter DHB.
SAAB 99, 900t16- Svensk stål forgår aldrig....
Hvis du skal køre fra flokken, skal der stå saab på bloken!
Hvis du skal køre fra flokken, skal der stå saab på bloken!
- khs
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
På den anden side så har jeg nu heller ikke set den tornado der, efter reklamen, skulle være nede i Ajax flasken.
Jeg er fælt bekymret for om man får kløe i enden af at sidde, kun iklædt underbukser, i en nanobehandlet sofa. Jeg skal ikke nyde noget. Forruden tør jeg prøve på, men aldrig badekaret eller lignende hvor mine børn færdes.
Karsten
Du er ikke den eneste der har undret sig over farven på det vand der løber af sofaen når den kommer op af den røde væske.Casper_Ankersen skrev:Kan ikke lade være med at tænke på den der nano reklame der kører i tv hvor de hiver en sofa ned i en balje rød saftevand og trækker den op igen. undres over hvorfor det er gennemsigtigt det der løber af sofaen da den er kommet op af baljen!!!
På den anden side så har jeg nu heller ikke set den tornado der, efter reklamen, skulle være nede i Ajax flasken.
Jeg er fælt bekymret for om man får kløe i enden af at sidde, kun iklædt underbukser, i en nanobehandlet sofa. Jeg skal ikke nyde noget. Forruden tør jeg prøve på, men aldrig badekaret eller lignende hvor mine børn færdes.
Karsten
- Gundestrup
Så fik jeg behandlet bilen med nanocover så må vi se om det virker.
Kawasaki ZX9R
Tidligere:
9K 2.3i
9K 2.3T CSE
NG900 2.0T SE
Kawasaki ZX9R
Tidligere:
9K 2.3i
9K 2.3T CSE
NG900 2.0T SE
- Gundestrup
Så har jeg haft fornøjelsen af at prøve nanocover på min forrude i en lille uges tid nu og må sige at jeg absolut er meget tilfreds indtil videre. Det virker over alt forventning selv bagved en stor svinende lastbil på motorvej i vådt føre er udsynet langt bedre end ved normalt brug af viskere og ligeledes havde en fugl haft den frækhed at skide på min forrude en dag og selvom klatten var tørret ind midt på ruden skulle der ikke mange dråber sprinklervæske til før det ikke kunne ses at der overhovedet havde været en klat. Så jo, jeg er yderst tilfreds. Om holdbarheden så også er i top må tiden vise.
Kawasaki ZX9R
Tidligere:
9K 2.3i
9K 2.3T CSE
NG900 2.0T SE
Kawasaki ZX9R
Tidligere:
9K 2.3i
9K 2.3T CSE
NG900 2.0T SE
- Speedy
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

- Kontakt:
OKay, det lyder da ret lovende. Det var måske et godt forsøg værd næste gang der skal poleres og ordnes bil, tak for rådet 
Anders Thorning Andersen @ Saabster.dk
Saab 96V4 '67 SilverSand
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
Saab 96V4 '67 SilverSand
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk