Banner cycler

Forslag til site eller 9'eren

Alt mellem himmel og jord, men hold det sobert og frit for politik...

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
JJ9000CSE
EXTREME SAAB FREAK
Kontakt:

Forslag til site eller 9'eren

4. sep 2007, 11:04

Hej

Jeg har gennem de sidste år forsøgt at få fod på de forskellige modeller af Saab'er.... de bliver jo hele tiden ændret lidt og opdateret hist og pist. For eksempel er jeg nået frem til at en 9-5 fra lige omkring 99 i mine øjne er en meget smuk bil på fronten - jeg kan nemlig godt lide de ekstra tykke kofangere. Overblikket er bare svært at få.

Er der nogen derude, der ligger inde med billeder af de forskellige Saab-modeller i alle deres officielle afskygninger - altså ikke 'moddede' biler, men fabriksudgavernes variation. Det kunne da være udgangspunkt for en rigtigt spændende artikel - gerne med billeder af hver model til sammenligning.

Kan jo også være det allerede findes på nettet - er der så nogen der kender til det? Ellers er forslaget hermed givet videre til dem der har overblikket til at stykke det sammen.

- JJ

Brugeravatar
dragedems
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

4. sep 2007, 11:44

SAAB 9000 CSi 1997
Fruens: Fiat Panda Ciao 1,2 årg. 2011
Brugeravatar
JJ9000CSE
EXTREME SAAB FREAK
Kontakt:

4. sep 2007, 12:40

Hej Dragedems

Noget i den retning - især Yahoo linket har nogle fede billeder - men en mere udtømmende liste var det jeg havde i tankerne... men det kan være ændringerne mellem de forskellige modeller er så små og hyppige, at det bliver helt uoverskueligt.

- JJ

Tilbage til "Off Topic !!!"