14. okt 2007, 18:06
Hej Casper m.fl.
Jeg vil godt gøre et spinkelt forsøg på at finde en radio til Jer. Jeg har lidt forbindelser til den slags pushere.... kan I evt. oplyse mig om årgang på bilen samt hvilke modeller radio der normalt sad i den slags biler?
I "gamle" dage var det jo normalt at man købte en radio valgt efter model eller størrelse af tegnedreng og derefter købte man et installationskit til den pågældende bilmodel med frontplade, knapper og evt. højtaler specielt tilpasset til bilmodellen. Jeg har således selv hentet en original Blaupunkt Frankfut 8W mono radio hjem til min 96'er med original frontplade, knapper og den originale saab 96 højtaler som ekstra tilbehør. Alt dette fandt jeg hos en klassisk radioentusiast i Århus til en pebret men fair pris. Siden da er der så bygget skjult indgang på den med mulighed for tilkobling af ekstern mp3 afspiller mv....det spiller som en drøm
Her et lille billede af mit "ICE"

:
Og den originale højtaler, som burde have siddet på indersiden af inderskærmen, men som fandt bedre plads i hattehylden:
Men hvis I evt. kender lidt til hvad der originalt har siddet i sådan en vogn skal jeg se hvad jeg kan gøre for det
Mvh. Anders