Den Monte Carlo gule dame fra Texas er nu køreklar. Der er betalt told, moms og registreringsafgift, og nu er de danske nummerplader kommet på: HELENA.
Siden hun landede i Danmark i en container i november, er der lagt "make-up". Super oppolering og originallakken er helt intakt.
Kofangere og skørtesæt har været afmonteret og er blevet malet i grå med et dække af smidig klarlak - de fremstår som nye.
Et medlem i klubben har skaffet nye lister til AERO-sættet.
Nu er der håb forude for alle andre ejere af OG900 med Aero-skørtesæt - der er nemlig nu gummilister på lager !
Fælgene er de originale 15" aero, men et andet medlem havde et sæt 16" Aero-fælge med poleret blank læbe, som er gjort klar.
Bilen er teknisk i topform med ny kaleche, ny udstødning, intakt læderstue og motor/gearkasse går som smurt.
Foråret trænger sig på, og snart kommer der billeder på hjemmesiden.

