Banner cycler

Ny Cab i klubben

Her kan cabriolet ejere udveksle erfarringer.

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
Kanstrup
ULTRA SAAB FREAK
Indlæg: 200
Tilmeldt: 7. jun 2008, 17:26

Ny Cab i klubben

13. mar 2009, 07:49

OG 900 Turbo Cabriolet Aero 1991 #063. :D

Den Monte Carlo gule dame fra Texas er nu køreklar. Der er betalt told, moms og registreringsafgift, og nu er de danske nummerplader kommet på: HELENA.

Siden hun landede i Danmark i en container i november, er der lagt "make-up". Super oppolering og originallakken er helt intakt.
Kofangere og skørtesæt har været afmonteret og er blevet malet i grå med et dække af smidig klarlak - de fremstår som nye.

Et medlem i klubben har skaffet nye lister til AERO-sættet.
Nu er der håb forude for alle andre ejere af OG900 med Aero-skørtesæt - der er nemlig nu gummilister på lager ! :!:

Fælgene er de originale 15" aero, men et andet medlem havde et sæt 16" Aero-fælge med poleret blank læbe, som er gjort klar.

Bilen er teknisk i topform med ny kaleche, ny udstødning, intakt læderstue og motor/gearkasse går som smurt.

Foråret trænger sig på, og snart kommer der billeder på hjemmesiden.


Medlem 556
9-3 Viggen Cab 2000 MCY
Brugeravatar
Speedy
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
Kontakt:
Indlæg: 6968
Tilmeldt: 28. maj 2004, 17:01

Ny Cab i klubben

13. mar 2009, 07:52

Wow :shock: tænk at skrive den slags uden at vise pics af monsteret med alle disse åbenlyse forskønnelser.....skam dig :wink:

Hvor finder man de gummilister?

/A
Anders Thorning Andersen @ Saabster.dk

Saab 96V4 '67 SilverSand
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
Brugeravatar
Kanstrup
ULTRA SAAB FREAK
Indlæg: 200
Tilmeldt: 7. jun 2008, 17:26

13. mar 2009, 08:14

Ja du har ret Speedy, men jeg fik først ordnet det med overførsel af nummerpladerne i går.
Der loves godt vejr her de kommende dage, så der skal nok komme fotos. :D

De gummilister til OG900 Aero-skørtesættet: Der kommer et indlæg senere på dagen under "Sælges".
Senest rettet af Kanstrup 14. mar 2009, 00:02, rettet i alt 1 gang.
Medlem 556
9-3 Viggen Cab 2000 MCY
Brugeravatar
Speedy
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
Kontakt:
Indlæg: 6968
Tilmeldt: 28. maj 2004, 17:01

13. mar 2009, 08:17

Perfekt :) Glæder mig meget til at se din nye beauty :D
Anders Thorning Andersen @ Saabster.dk

Saab 96V4 '67 SilverSand
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
SAW
EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 413
Tilmeldt: 16. jan 2005, 21:15

13. mar 2009, 11:24

Fantastisk!

Det var den der blev beskrevet i klubbladet for lidt tid siden ikke?

Håber også jeg får min drøm om en cab opfyldt en dag, foreløbig skal jeg dog hvae betalt min 9-5er..

Endnu engang tillykke!
Brugeravatar
Edwins
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Kontakt:
Indlæg: 12248
Tilmeldt: 19. aug 2005, 08:27

13. mar 2009, 14:18

Til lykke med plader på!

Hvor meget blod sugede iglerne fra Skvat? :shock:
En rigtig bil har langsliggende motor.

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Med lem nr. 262
Brugeravatar
Kanstrup
ULTRA SAAB FREAK
Indlæg: 200
Tilmeldt: 7. jun 2008, 17:26

13. mar 2009, 21:16

Jeg synes faktisk, at behandlingen hos Skat var meget rimelig og fair. Oprigtigt var jeg positivt overrasket i forhold til de mange gruopvækkende historier, man har hørt om plyndring, sørøveri ved højlys dag og ventetider på halve dage.

Det virker, som den kvalitetsundersøgelse Skat selv satte i gang med hensyn til brugernes (= de betalende borgere = os) oplevelse af behandlingen - ja den har haft effekt.

I praksis trak jeg mit nummer til toldbehandlingen - ventede mindre end 5 minutter - og kom så frem til ekspeditionen.

Damen ved skranken var hjælpsomheden selv, og jeg havde endda ikke forberedt noget som helst på forhånd.
Stemningen i kontoret var nærmest løssluppen, og der manglede næsten kun can-can pigerne.
Fin hjælp og forklaring og smilende damer.

Her blev udleveret en "bipper", og jeg læste en avis. Efter 15 minutter var man klar med en vurdering - som var yderst rimelig. Der var ingen grund til at tænke på at klage - og jeg var hurtig til at sige "Ja Tak" til deres vurdering.

Gu' er det da mange penge, der sådan lige skal præsteres her-og-nu, men fra en tråd, der kørte kørte på hjemmesiden sidste sommer omkring afgiftsbehandlingen i Århus, da havde jeg en helt klar vurdering af, hvad der ville være "ret-og-rimeligt".

Når så overraskelsen kom ud så meget lavere, end hvad jeg havde frygtet - så blev det en god dag. Og solen skinnede også, da jeg kørte hjem. :D

NB: Klogeligt nok havde jeg ladet Cabben blive hjemme, så de ikke kunne komme ud og inspicere den.
Medlem 556
9-3 Viggen Cab 2000 MCY
Brugeravatar
Deja-wuzzz
SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg: 1659
Tilmeldt: 12. aug 2007, 18:39

13. mar 2009, 22:35

Ingen tråde om nyindkøbte vogne uden billeder :wink:
Tillykke med bilen ....
900i 1985
900 Aero 1988 - RIP
900 Aero 'swiss edition' 1989 - live4ever
9-3 T SE 2002
Brugeravatar
khrisdk
Webmaster
Indlæg: 2098
Tilmeldt: 26. jun 2007, 20:01

13. mar 2009, 23:31

For Those About To Rock..We Salute You..

Bilen på The Saab Register
Den Sure Gamle mand

Christian W
Medlem Nr. 349
troels
SAAB-PSYCHO
Indlæg: 2790
Tilmeldt: 13. jan 2004, 20:45

14. mar 2009, 13:24

Tillykke med det Kanstrup, så kan du jo endelig få den ud og kører :D

mvh
Troels
autoanders
SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Kontakt:
Indlæg: 1774
Tilmeldt: 17. jan 2004, 02:24

14. mar 2009, 16:37

Hej Jakob
Tillykke med din gule cab. Glæder mig til vi kan få taget lidt billeder af vores 2 biler sammen. Jeg er slet ikke spor misundelig på dig.
henrik-vedel
SAAB NET NYBEGYNDER
Indlæg: 26
Tilmeldt: 4. apr 2005, 12:01

22. mar 2009, 15:17

slettet grundet GDPR.... skrev:Hej Jakob
Tillykke med din gule cab. Glæder mig til vi kan få taget lidt billeder af vores 2 biler sammen. Jeg er slet ikke spor misundelig på dig.
Hehe Anders - det skal da være af min Mellow Yellow :wink:
Mellow Yellow / Nordic Uhr cab '98 :-)
9-3 Tid Hirsch cab '06
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
HURRA en Monte Carlo 1991 er på vej :-)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
9000 2,3 cse '96 - vinterbil.. solgt :-(

Tilbage til "Cabriolet Forum"