Er der nogen af jer kloge hoveder, der har så megen forstand på refusion af registreringsafgift ved export, at I kan se om det her kan hænge sammen?
Fyren her vil bytte sin 900 cab fra 95
http://www.blocket.se/vi/20790309.htm?ca=11_s
med f. eks. en Audi TT (model ikke specificeret.)
Han angiver selv bytteværdien til 60.000 SVkr (p.t. = godt 40.000 DKR)
Umiddelbart lyder det jo vildt, at det evt. skulle kunne betale sig at købe en Audi TT i DK og bytte (ikke nødvendigvis lige over..) med en svensk cab, men der er faktisk et ret stort udbud af Audi TT fra 99 i prislejet 200.000 kr. på Bilbasen, og hvis nyprisen er 5-700.000 som angivet, må det vel kunne give en ganske betragtelig refusion.
Ta'r jeg helt fejl hvis det kunne dreje sig om 125 - 150.000 kr? For så begynder det jo at ligne noget, hvis svenskeren får en 99-model for sin 95 SAABcab... + gi'r lidt oveni til benzinen hjem..
Bortset fra nogle enkelte eksemplarer er priserne på Audi TT på Blocket faktisk ret pebrede i sammenligning, nok fordi det er langt dyrere grundmodeller.
Lyder det HELT åndssvagt?

Mvh
Marcel
