Banner cycler

900 cab byttes med Audi TT

Her kan cabriolet ejere udveksle erfarringer.

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
marcel
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 1108
Tilmeldt: 27. jun 2004, 23:46

900 cab byttes med Audi TT

22. mar 2009, 20:05

Hej.

Er der nogen af jer kloge hoveder, der har så megen forstand på refusion af registreringsafgift ved export, at I kan se om det her kan hænge sammen?

Fyren her vil bytte sin 900 cab fra 95

http://www.blocket.se/vi/20790309.htm?ca=11_s

med f. eks. en Audi TT (model ikke specificeret.)
Han angiver selv bytteværdien til 60.000 SVkr (p.t. = godt 40.000 DKR)
Umiddelbart lyder det jo vildt, at det evt. skulle kunne betale sig at købe en Audi TT i DK og bytte (ikke nødvendigvis lige over..) med en svensk cab, men der er faktisk et ret stort udbud af Audi TT fra 99 i prislejet 200.000 kr. på Bilbasen, og hvis nyprisen er 5-700.000 som angivet, må det vel kunne give en ganske betragtelig refusion.
Ta'r jeg helt fejl hvis det kunne dreje sig om 125 - 150.000 kr? For så begynder det jo at ligne noget, hvis svenskeren får en 99-model for sin 95 SAABcab... + gi'r lidt oveni til benzinen hjem..
Bortset fra nogle enkelte eksemplarer er priserne på Audi TT på Blocket faktisk ret pebrede i sammenligning, nok fordi det er langt dyrere grundmodeller.

Lyder det HELT åndssvagt?

Billede

Mvh
Marcel


Den der ager med suge kommer også frem
97 - 9000 CSE 2,3 LPT JUBIlee
07 - Subaru Legacy, 2,0 suge, Aut, AWD
Udgået:
95 - 900 S, 2,3 suge
91 - 9000 cc 2,3 T, "Sølvpilen."
88 - 9000 cc 2,0 T, Aut, "Den bordelfarvede"
68 - 96, V4 (x2)
Brugeravatar
fugmann
SAAB-PSYCHO
Kontakt:
Indlæg: 2618
Tilmeldt: 19. feb 2004, 21:09

900 cab byttes med Audi TT

22. mar 2009, 20:22

Hej Marcel,
Det er svært at vurdere, men hold da op en lækker øse. Flot i grøn med lyst læder :-)
SAAB hilsner,

Henrik Fugmann



Det danske vejr er Gajol- og cabrioletvejr!!
Brugeravatar
svenT16
SAAB-MANIAC
Indlæg: 3427
Tilmeldt: 29. nov 2005, 20:31

900 cab byttes med Audi TT

22. mar 2009, 22:24

hej Marcel.
ja umiddelbart ser dit regnestykke fornuftigt ud. hehe.
det kunne da være sjovt om ikke man kunne tjene lidt til madpakken :wink:
MVH. Sven T.
Bilhistorik. Nuværende 9-3 ss 08.
Porsche 911 - 74
Tidl.
99 årg 79
99 årg 81
Og900 aero. (006'eren) årg 87.
9K Aero fra 95

med-lem nr 115 skd..

Tilbage til "Cabriolet Forum"