Banner cycler

Servicebesked i display.

Forum for alt der drejer sig om de sidste nye modeller fra fabrikken. Saab NG900, 9-3, 9-5 og 9-3SS

Redaktør: Bestyrelsen

PB
SAAB NET NYBEGYNDER
Indlæg: 49
Tilmeldt: 13. mar 2006, 15:28

Servicebesked i display.

28. jul 2025, 18:59

Hej.
Har en Saab 9-5 2,0 stationcar, årg. 2007. Er der nogen der ved, om man kan slette meddelelsen om “Service” i displayet uden brug af testapparatur eller lign.
Mvh. Peter


Brugeravatar
Jensen
Administrator
Indlæg: 6837
Tilmeldt: 5. okt 2004, 20:57

Re: Servicebesked i display.

28. jul 2025, 20:25

Hej Peter
Denne video burde forklare det:
https://www.youtube.com/watch?v=-ec5_0XSlLY
Kort forklaring hvis du ikke gider se en hel video om emnet: Med tænding slået til, hold clear inde indtil der står "service" på SID (ca 10 sekunder)
MVH Mads
Mads Jensen, (og medlemnr. 143)
Daily driver vinter: 9-3 SportCombi TiD 8v '08
Daily driver sommer: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99

Tilbage til "Modern Forum"