Hej.
Har en Saab 9-5 2,0 stationcar, årg. 2007. Er der nogen der ved, om man kan slette meddelelsen om “Service” i displayet uden brug af testapparatur eller lign.
Mvh. Peter
Servicebesked i display.
Redaktør: Bestyrelsen
- Jensen
- Administrator
Indlæg
Re: Servicebesked i display.
Hej Peter
Denne video burde forklare det:
https://www.youtube.com/watch?v=-ec5_0XSlLY
Kort forklaring hvis du ikke gider se en hel video om emnet: Med tænding slået til, hold clear inde indtil der står "service" på SID (ca 10 sekunder)
MVH Mads
Denne video burde forklare det:
https://www.youtube.com/watch?v=-ec5_0XSlLY
Kort forklaring hvis du ikke gider se en hel video om emnet: Med tænding slået til, hold clear inde indtil der står "service" på SID (ca 10 sekunder)
MVH Mads
Mads Jensen, (og medlemnr. 143)
Daily driver vinter: 9-3 SportCombi TiD 8v '08
Daily driver sommer: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
Daily driver vinter: 9-3 SportCombi TiD 8v '08
Daily driver sommer: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
