Jeg har et fuel-rail liggende hos postdanmark. Det er tilsendt mig som en gave fra en ven på Island. Jeg har intet betalt for dette fuel-rail, og den skal på bilen inden den er klar til at blive synet!
MEN, hos toldservice mener man det eneste rigtige er, at lade den ligge i tolden... Jeg ringer og ringer, men de kan kun sige de har travlt hos toldservice...
Endeligt får jeg fat i en ung gut der kan gøre noget ved sagerne, og lover der nok skal komme skub i tingene. Normal procedure er, at postdk sender et brev ud, hvor man skal svare på, hvad man har givet. Hvis man intet har givet, skal afsender levere en erklæring herpå. Den side af sagen HAR jeg klaret, og videresender så brevet til den unge gut, der kvitterer for modtagelsen...
Pakken kom oprindeligt ind i landet den 22/5, dvs den TO-OG-TYVENDE MAJ!!!! Min status i følge track and trace er, at pakken hedder "afgang fra grænsekontor", og der er sidst sket noget i sagen den 21/6...
Spørgsmålet er nu, hvad fanden gør man lige??
Man er jo totalt i skrankepavernes magt, uden mulighed for at klage!
Har så sendt som i dag ringet til kundeservice, men næh nej, toldservice går hjem kl. 1500... Så nu må jeg vente til mandag med at få mere nyt... Jeg er DYBT frustreret, jeg skal bruge min pakke, hvad pokker bilder de sig ind, at holde min pakke fra at komme frem? Hvis jeg havde en forretning der afhang af sådan en pakke, hvad gør man så???
Er der nogen der har en ide om, hvad jeg skal gøre? Det nytter heller ikke noget at hidse sig op overfor den lille pige der sidder i kundeservice, hun kan kun sige, at de (toldservice) jo så har lukket for i dag, og det er dem jeg skal have fat på...
KÆFT jeg er en bitter mand...!!!
hjælp
Daniel.