Citat FDM:
Velhavende familiefædre bag rattet ! (
Saaben er for de rigere familier og ægtepar, der bor i hus. Over halvdelen af ejerne har hjemmeboende børn og 93% - topscorer i undersøgelsen- er i et ægteskab (må sku snart giftes så, børn øver jeg mig stadigt på). Syv ud af 10 har en mellemlang eller lang uddannelse.
Saab blev nummer 2 i årets autoindex undersøgelse og bilen blev vurderet i top på sikkerhed og de daglige funktionsbehov. Ejerne ser selv deres egen bil som mere attrraktiv end mange andres, men er omvendt nær bunden på spørgsmålet om, hvorvidt de vil købe en bil med et image, hvor ejeren virker arrogant og selvisk
3 ud af 4 vil købe samme mærke igen, og kigger man på bilerne mellem 4 og 7 år ligger saab helt i top. Faktisk er det svært at få ejerne ud af bilen igen (den følelse kender jeg så udemærket godt).
Hver tredje kører på ferie i bilen og én ud af 4 krydser storebælt mindst 10 gange om året. og det er vel af mærke mændene, vi taler om. Saabejere scorer højest, når de angiver at det i 94% af tilfældene er manden der sidder bag rattet (tankevækkende
Citat slut......
og det billede lader vi lige stå et øjeblik
Læs selv resten i bladet Motor, det er faktisk sjov læsning