6. jan 2008, 21:07
Ja - Det ser ud til at have været en hyggelig dag
Jeg ynder også at slæbe mine to unger på h.h.v. 5 & 10 med på jernbanemuseum, dampdage, hillclimb osv. Spørgsmålet er så, hvem der hygger sig mest; Faren eller ungerne
Vagn´s Saab museum i Svenstrup på Als er absolut også et besøg værd.
Keld Hansens TT er ikke monteret med det "rigtige" Sport interiør, men med alm. sæder. Det er vist noget med, at man kunne bestille en tävlingsmodel med alm. interiør. Den har måske også været lidt billigere i afgifts-plagede Danmark.
/Glenn